26 Ağustos 2015 Çarşamba

Ekranların en yeni ses yarışma programlarından "Rising Star Türkiye" yeni bölümleri ile Tv8 ekranlarında tüm hızıyla devam ediyor. Bir üst turu kazanbilmek için sahne performansları ile jüri ve izleyicilerden en iyi puanı almak için mücadele eden yarışmacılardan Mehmet Raşit Ünal 25 Ağustos 2015 Salı akşamı performansı ile %77'lik oy alarak bir üst tura çıkmaya hak kazanmıştır.

Mehmet Raşit Ünal %77 oy aldı...



SAÇLARINI TARAMIŞSIN TÜKÜ SÖZLERİ

Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Gidipte ya dene vardin
Omrum buna dayanir mi
Gidipte ya dene vardin
Kenan buna dayanir mi

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

Rising Star Mehmet Raşit Ünal Kimdir ?

Đăng Bởi:

Bình luận

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder