5 Eylül 2015 Cumartesi

Ekranların en yeni ses yarışmalarından Rising Star Türkiye’nin 3 Ağustos Pazartesi akşamı yayınlanan bölümünde, birbirinden farklı ses tonlarına ve performanslarına sahip yarışmacılar evet oyu alabilmek için kıyasıya mücadele etti.  %80 Evet oyuna ulaşan Grup 3 Deyince, Rising Star Türkiye'de yoluna devam edecek. Grup 3 Farklı, neşeli ve eğlenceli bir grup. 6 kişiden oluşuyor. Haydar Haydar şarkısı ile % 80 oy alarak bir üst tur için şans yakalamış oldular.

 

Grup 3 Haydar Haydar Şarkı Sözleri

Ben melanet hırkasını kendim giydim kime ne
Arı namus şişesini taşa çaldım kime ne


Aah Haydar Haydar taşa çaldım kime ne.

Kâh çıkarım gökyüzüne, seyrederim âlemi
Kâh inerim yeryüzüne, seyreder âlem beni


Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına
Ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne


Kâh giderim medreseye, ders okurum hak için
Kâh giderim meyhaneye, dem çekerim aşk için


Sofular secde eder, mescidin mihrabına
Benim ol dost eşiğidir, secde gâhım kime ne


Nesimi'ye sorduklarda o yar ilen hoşmusun
Hoş olayım olmayayım, o yar benim kime ne 

Rising Star Türkiye Grup 3 Kimdir ?

Đăng Bởi:

Bình luận

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder