17 Ağustos 2015 Pazartesi

Önümüzdeki haftalarda müzik marketlerde yerini alan "Funda Arar'ın Bağışla" albümü içerisinde yer alan aşk şarkıları bu yazın en çok konuşulanları arasında olacak gibi. Uzun süredir yeni klibinin çekimi için hazırlıklar yapan Funda Arar'ın bağışla albümünün şarkılarının sözleri MC Murat ve Günay Çoban’a ait olan bu muhteşem albümün düzenlemesi ise Febro Taşel tarafından yapılmıştır.

7 Ağustos 2015 cuma günü itibari ile tüm müzik marketlerde yerini alan bağışla albümünün en beğenilen şarkısının sözlerini sayfamızda bulabilirsiniz.



FUNDA ARAR BAĞIŞLA ŞARKI SÖZLERİ

Yokluğun zehir akşamlarda, aşk kalbime damlar.
Her yerim hasret, gözlerim sana kara bulutlarla ağlar.
Seni benden alıp canımı yakma, sonbaharlar ve uzun kışlar.
Savrulur başımda, gel sevdamı bağışla.
Beni sensizliğe sürgün eden, seni bana bağışla.
Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum,canım yanarak.
Dün gibi solgunum, yaşarken ölüyüm.
Ooo

Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum,canım yanarak.
Dün gibi solgunum,yaşarken ölüyüm ben.
Dolmuyor yerin, gönlüm sustu, günler ayaz oldu.
Boynumu büktüm, yollara baktım yine, senden haber yoktu.
Seni benden alıp canımı yakma, sonbaharlar ve uzun kışlar.
Savrulur başımda, gel sevdamı bağışla.
Beni sensizliğe sürgün eden, seni bana bağışla.
Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum, canım yanarak
Dün gibi solgunum, yaşarken ölüyüm
Ooo

Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum,canım yanarak.
Dün gibi solgunum,yaşarken ölüyüm ben.
Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum, canım yanarak
Dün gibi solgunum, yaşarken ölüyüm
Ooo

Derdinle yorgunum, sensiz kalarak.
Yalnızlığa vurgunum,canım yanarak.
Dün gibi solgunum,yaşarken ölüyüm ben.

Funda Arar Bağışla Şarkısı ve Sözleri

Đăng Bởi:

Bình luận

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder